back to work.

Jajemänsan, tillbaka till jobbet. Dagen blev/blir inte som jag tänkt mig. Skulle följa med en boende på dagcenter, men pga omständigheterna så blev planerna ändrade. Så nu är jag själv i det stora huset. :) 
Började kl 7 i morse, usch! Alldeles för tidigt för att jag ska fungera rätt i både kroppen och huvudet. 
Jag förstår inte mina kära vänner som jobbar som lastbilschaufförer, hur orkar ni lla tidiga mornar?! Och jag klagar på att börja kl sju, och för er så är det världens sovmorgon! Nej du tack, så ibland är jag jävligt tacksam för mitt jobb! :)
Så all beröm åt er grabbar.

Natten har varit hemsk, började att drömma mardrömmar när kl var innan 3. Ni vet såna där drömmar där man hade när man var liten då man varken kunde somna om eller öppna ögonen för att man var så jävla rädd! Som tur var så befann sig Niklas i närheten, och han vaknade ju till förstårs! :) <3

Idag blir det mys med Amanda på kvällen! :D Äta mat och snacka skit. Längtar längtar. 

Nej nu ska jag gå och se hur det går för sötfian.

Take Care.

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha, jag är hur pigg som helst på morgnarna men när jag kommer hem från jobbet är jag helt jävla slut :P

Men tidiga morgnar är inga problem :D börjar 7 varenda dag jag ;)

2009-08-05 @ 16:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0