helgen.

Okej, förlåt. Jag vet att jag har varit stentyst här under hela helgen. Men har inte fått in datorn i överhuvudtaget under hela helgen! Jag ska vara lite nödig, så jag punktar upp helgen. hihi. Kanske rätt ointressant, men erat val om ni vill läsa! ;)

Fredag: Var på stan med Sandra! Fika och snacka skit. Och så hjälpte hon mig att hitta en BH som passade, ett par mamma-jeans och två toppar! mums vad jag stor trivs i de nya kläderna! :) Bara nya skor som fattas! :)
SEn var vi upp en sväng på dollars så jag köpte 4 tavlor till lägenheten och några krukor. Så nu snart ska jag väl börja känna mig som hemma, hoppas jag! :)
När jag kom hem var jag HELT slut och la mig i soffan. Hade precis knuggat sminket över hela ansikten då det knacka på dörren! Oh nej tänkte jag, fan.. Hade ju bara sett fram emot att somna, men in kommer en prat glad Andres Olsson och slår sig ner. Vi kolla ett tag på American Idol och sen kolla han sig runt och tyckte det var ganska stökigt, så han tog tag i tvättvikandet och slet åt sig dammsugaren! :D Gullunge!
Han gjorde tillochmed då att jag kom igång, så hela lägenheten blev städad! Härligt.
Sen åkte han hem och duscha och jag hoppade in i min dusch hemma. Och senare bar de av till Mora med han och syster. Ica Maxi och mat på donken! :)
När jag hade lämnat av dom båda två på olika stationer så var de dags att äntligen åka hem till den efterlängtade soffan och filten. Skulle bara kolla en liten snabbis på facebook för att se vad som händer, sen skrev Linn på msn. Och det hela slutade med att vi åkte till Älvdalen. Jajemänsan, impulsgrej.
Väl uppe i Älvdalen blev jag välkommnad av Jimmie och Jimmy som var både full och glad. Resten av kvällen bestod av olika fyllebravader. Var hem nästan halvfyra. KUDDEN <3

Lördag:
Sov länge och drog mig i någon timme innan både jag och Niklas fick nog. Upp och mys äta frukost, sen bara ta det lugnt i soffan innan det var dags att göra sig i ordning för nästa kväll uppe i Dalen. Skjutsade upp Niklas till kl 4. Efter det började allt chafföreri. Men tillslut så hamnade jag äntligen på campingen med mina älskade grabbar. Blev bjuden på grillat och potatissallad. MUMS! :) Träffade Emelie "Forsen" däruppe också, Var så trevligt att träffa henne igen efter hela sommaren, hon tyckte det kändes lite konstigt att jag satt med och bara drack cola, hon tyckte det var ovant att jag var nykter när hon var full (aa).
När alla var nöjda och belåtna var de dags att crusa lite med bilen och vara chaufför. Efter ett tag tröttna dom och bytte bil. Då träffa jag Anders och han räddade min kväll! :)
Visst kvällen innehöll mycket skratt, men jag kände att jag bara ville hem.. Och tiden gick så sakta.. Fick ju lov att vänta på att Niklas skulle sluta för natten. Magen var upprörd och jag mådde bara mer och mer illa. Efter ett tag tröttnade båda Anders och jag ur. Så vi åkte till deras husvagn och ställde bilen bredvid. Hade ner sätterna, bredde på oss täcke och somnade!

Idag har det varit lugnt. Börjar kl sju i morgon så det blir en tidig kväll.

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0