jobbet.

Sitter på jobbet. Tog med datorn och internet hit idag eftersom att jag ska tillbringa hela helgen här. Och på det här jobbet är de så himla mycket dötid! Eftersom att brukarens favoritsyssla är att kolla på tv!
Kan verka som ett jävligt slappt jobb för er som inte är i "branschen" själva, men ni får tro vad ni vill.

Igår var de min födelsedag. Helt okej, bäst av allt var iaf smörgåstårtan! :) hihi.
Jag och Niklas pratade om de i går kväll, att födelsedagarna nu är inte alls nå roliga, man hade nästan kunnat hoppa över dom iaf, känns de som. Tänk för tio år sen, herregud. Då räkna man ju ner dagarna som är jävla tok, när det typ var 1-2 månader kvar. Sen kunde man knappt sova natten innan utan vred och vände på sig timme efter timme.
Aah, det var tider det! :)

Nästa helg blir det stor kalas hemma hos farmor och farfar, som alltid. Eftersom att min pappa fyller år på onsdag. Usch är lite nervös eftersom att varken farmor, farfar eller faster vet något om barnet, ÄN!
Och jag vill inte veta vad farmor kommer tycka och tänka om det. USCH!

Men nu har jag inge mer att skriva..

NIKLAS <3

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0