ledig helg.

Sitter på jobbet, ska sova natt. Skönt att det är i Selja i alla fall. För här trivs jag! :)
Så i morgon efter kl nio så börjar min lediga helg! Så skönt, ska vara ledig HELA helgen, fast lite trist att alla är uppe i Älvdalen på Musik&Motor. Våmhus gänget har pimpat en husvagn så dom ska campa där uppe hela helgen, så jag lär väl vara där uppe, Daniel lovade att jag skulle få vara med och grilla! :) Så större delen av helgen kommer nog gå åt att hänga där uppe iaf..

Ska ut med Sandra på stan i morgon, får se vad vi hittar på. Säkert fika iaf, hihi.
Sen ska jag kanske få köpa lite babygrejer av Yvonne (Sandras mamma), som t.ex. babygym och sånt! (:
Sandra ska nog få hjälpa mig också att kolla på lite kläder till mig. Måste absolut få tag i nya byxor och BH. Fattar inte att tuttarna växer så jävla fort, nu i början liksom. Trodde det skulle ta några månader innan dom började växa. haha, men men.

Har köpt mig en chocklad kaka med bubblor i, som jag ska ta och gotta mig med. :)

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0