mys dag.

Yes, äntligen sitter jag HEMMA. Fast jag är dock ensam, och det suger som fan.. :(
Har varit och fiskat med grabbsen. Jimmie, Jimmy, Daniel, Henke och Niklas. Fick faktiskt ngra små söta abborrar. Stolt. Hihi.
Men höjdpunkten med att vara ute och fiska är ju alltid den obligatoriska grillningen! :D Blev köttbullar med korvbröd, MUMS! :) Men sen så gav jag och Henke upp, så jag har nyss kommit hem.
Väntar nu på Niklas.. Usch hatar att vänta.

Dagen har varit jättemysig annars också. Förutom att man får lov att gå upp så jävla tidigt när man jobbar! Usch, borde förbjudas.
Men efter jobbet så åkte jag och väckte upp Amanda, stackarn :)
Sen så följde hon med mig till MVC för att lämna det sista provet som aldrig blev lämnat förra veckan. Så nu är det lite lättare på min axlar, för nu är allt inlämnat, så nu är de bara att vänta.. Vänta och se vad provsvaren säger.
Sen åkte vi hem till henne och åt frulle tillsammans och prata lite om våran (förhoppningsvis) sista minuten resa i början av september! Längtar :)
Egentligen tänkte jag faktiskt inte åka utomlands i år, för jag tänkte att jag har massa annat att lägga ut saker på. Barnvagn, barnsäng, barnstol till bilen, skötbord ja ni vet allt som man behöver ha..
Men jag tänkte som så; Varför ska inte jag få unna mig något nu. För det här är ju faktiskt sista gången jag kan åka själv och verkligen få göra något som jag själv vill! Så då har jag bestämmt mig att jag ska åka! Så vi ska bara mysa, sola, bada och ha de bra! :)
Och på onsdag har vi bestämmt oss för att gå ut och äta! MYS! :D

Nej, nu börjar jag få ont i ryggen av att sitta på golvet. Så nu ska jag krypa ner i soffan och mysa :)

Take Care.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det bra då!!!! //my

2009-08-04 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0