mys kväll.

Nu är det en ny lång vecka att jobba sig igenom..
Inte ledig förren nästa tisdag. Jobbar till och med på min födelsdag! Buhuu. Inte nog med att jag jobbar ett pass, utan två. Och sen jobbar jag hela helgen. Men men, jag kan ju ändå inte dricka, och jämt när jag fyller år så är det ju Mora Festivalen, så då kan jag väl lika gärna jobba om jag ändå inte ska ut och fara i öltälten. Men jag är glad iaf :)
Blir ju gött när juli lönen kommer sen i augusti. Härligt härligt! :)

Igår och idag jobba jag mellan 8-15. Älskar det passet, för då kommer man hem i tid och hinner göra något. Det är skönt. Fast det värsta med dom passen är att jag är så fruktansvärt morgontrött och klarar verkligen inte av tidiga morna.
Speciellt inte nu när man mår illa som en gris när man kliver upp. Och inte tål matlukt. Igår morse öppna jag kylskåpet och värsta doften kom till näsan, fanns bara en sak att göra. Springa till toaletten och kräkas.
Känns ju otroligt bra när man är stressad till jobbet för att överhuvudtaget komma i tid.

Men jag hoppas att illamåendet snart är över!! Barnmorskan sa att det bara brukar vara tillfälligt. Så jag hoppas på det bästa, som vanligt! :)
Appropå barnmorskan, var på MVC i dag igen innan jobbet och lämnade ett till prov. På torsdag är det förhoppningsvis sista gången, så på fredag hoppas jag på ett positivt besked! Håller verkligen tummarna! :)

Efter jobbet idag så åkte jag upp till svärfar och myste. Trivs verkligen där! Nästan bättre än hemma, iband iaf :)
Blev bjuden på grillat, och hade allmänt mysigt! Ge mig flera såna kvällar!

Nej nu ska jag sova, för i morgon är det jobb mellan 9 - 21.30. BLÄ!

Jaja,

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0