överlycklig.

Sitter på jobbet, måste passa på när de är lugnt och när alla brukare har "rast" i sin lägenhet. (: Och eftersom att vi knappt har internet hemma så sitter jag framför datorn här och lodar istället! :)

Måste avslöja en sak nu, en stor sak. En mycket enorm sak!
Fast de flesta vet redan om de, eller kanske har förståt det själv,
Men iaf, i februari kommer min och Niklas bebis. <3 :D
Vi är överlyckliga, och allt känns så himla rätt! Och jag bara längtar!!
Det var inte direkt planerat, (om man får säga så?) Huvudsaken är väl att man är glad när man väl inser fakta? :)
Jag hoppas att ni som får veta det nu står på våran sida, för skitsnack mår ingen bra av. Så snälla bespara mig era åsikter om de inte gynnar mig, för jag kommer fortsätta vara överlycklig.

Var på första besöket hos MVC i går (Mödravårdscentralen). Och Niklas följde med! <3 :)
Tog massa olika prover och satt och prata med våran barnmorska Helena.
Är imponerad över mig själv som vågade ta blodprov i armen, för jag är så jäkla rädd för nålar och sprutor, men de gick bra! Med lite stöd från Niklas då såklart! :)
Helena upptäckte att jag hade för mycket protein i kroppen. Och protinet kommer från njurarna, så hon var lite orolig över mina njurar, så jag ska dit igen i morgon, på tisdag och på torsdag igen för att lämna fler prover. Så jag hoppas att det går till det bättre (:
Annars såg allt bra ut, och hon trodde att jag kunde få en väldigt bra graviditet! :)
Så enligt våra beräkningar så är jag i vecka 10+2. Alltså inne i vecka 11 redan! :)
Men de får man veta mer exakt när vi gör ultraljudet sen i början av september!
Så Helena kom fram till att runt den 16 februari ska bebisen komma ut till oss! :D
LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKET!!

Så i morgon ska mamma följa med mig till MVC, och sen ska jag träffa Mandis! (: <3

Take Care.

Kommentarer
Postat av: Per Engstöm

Va roligt! hoppas allt går bra sköt om er //Per

2009-07-23 @ 16:31:32
Postat av: Rebecka

Nämen Grattis såg dig idag på simhallen=) sköt om dig! Kram Rebecka L

2009-07-23 @ 17:03:14
Postat av: Josse

STORT grattis gumman! Hoppas man får se den lille när man kommer upp o hälsar på sen;) lycka till<3

2009-07-23 @ 17:19:36
Postat av: Anonym

Grattis =).. Hoppas allt går bra för er nu=) Men det har jag inga tvivel om att det inte kommer :-)Kram

2009-07-23 @ 18:17:49
Postat av: amanda

ååh vad kul!

det här kommer bli super, GRATTIS! :D <3

2009-07-23 @ 21:01:59
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: Emma

:) grattis! hoppas allt kommer gå bra :D

2009-07-24 @ 11:50:24
Postat av: madde wetterskog

Grattis Jessica =) hoppas att du får en bra graviditet =) vet att du kommer bli en superbra mamma. lycka till kram // madede & Elina

2009-07-24 @ 13:15:12
Postat av: beckie

men guuuuuuuud :D GRATTIS SOM FAN :D va kul! :D

2009-07-25 @ 12:17:58
Postat av: Dessa

Men oj vad roligt :D Chockad jag blev. Hade ingen aning.

Grattis o många lyckönskningar med erat barn.

Så himla kul! :P

Kram /Desirée

2009-07-25 @ 19:05:07
URL: http://http://dessssssa.blogspot.com/
Postat av: Thozzey

Du vet redan va ja tkr:). Om ni känner att de e rätt så e de klart att de e rätt. Finns ingen annan som kan säga åt er va ni ska göra lr inte göra, jag står bakom er :)

2009-07-25 @ 20:27:26
Postat av: Martina Östling

Man får gratulera då . Lycka till med allt :)

2009-07-27 @ 13:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0