skäms.

Förlåt läsare.
Jag har slarvat så otroligt med bloggen!
Har bara inte haft någon lust att skriva, bara kännt att "Jag gör de i morgon". Men morgondagen har kommit och jag tänker likadant.

Men de har hänt så mycket saker att min hjärna känns fullproppad.

Jag har flyttat, så nu bor jag i Bäck med världens bästa. Och jag börjar trivas riktigt bra.
Så de har verkligen varit kaos ett tag, som ni kanske förstår. Kartonger långt upp över öronen. Men nu har vi faktiskt börjat fått ordning och det känns såklart skönt.

Efter midsommar jobba jag verkligen arslet av mig. Så förra veckan tror jag kroppen sa stopp, och jag fick världens sommarförkylning och feber. Så det blev att sjukskriva sig från alla jobb, det är verkligen det hemskaste som finns tycker jag! Men nu är jag frisk igen, och det blir jobb redan idag, ska jobba natt. (usch) Tycker inte om att sova borta. 

Sen har det hänt världens bästa grej! :D Och jag är så lycklig, allt känns så jävla bra. Och jag bara längtar, längtar och längtar. Men tänker inte avslöja här riktigt än.. Utan ni får hållas lite till. :)

Men nu ska jag upp till Heden och hämta bilen.

Niklas, jag älskar dig. Du är bäst! <3

Take Care.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fan e du för bloggare...

se och lär av mig.. skriver minst 1-2 ggr om dagen:-P

2009-07-14 @ 10:17:51
URL: http://nightis.blogg.se/
Postat av: Bror

När ska du hämta allt skräp som du har slängt utan för ditt rum?



2009-07-14 @ 10:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0