usch.

Nej, jag hatar såna här kvällar.
Idag har allt känns förjävligt. Tårarna har inte varit långt ifrån. Och snart kommer det brista.
Jobbar just nu, börjar bli en vana, att inte kunna ha något annat liv än att just jobba. Men jag har satt mig själv i situationen och då får jag skylla mig själv. Men jag känner att kroppen börjar smått säga ifrån, och jag har ju faktiskt inte bara mig själv att tänka på längre heller. Så efter den här idiot helgen så får de vara nog med dubbel och ibalnd t.o.m trippel pass! Nu ska jag lära mig att säga stopp!!!
Min helg blev inte som jag hade tänkt mig;
Torsdag (idag): 14.00- 09.15
Fredag: Har fem minuter på mig att ta åka till nästa jobb som börjar 09.20. Men slutar som tur är kl 13.00.
Lördag: Börjar jobba kl 10.00 och slutar på måndag kl 11.00. Yeyye ett 48 timmars pass!

Just ja, fyller år i morgon, eller rättare sagt om 1 timme och 45 min. Wow. Känns inte som det.
Kommer kännas som vilken annan dag som helst, vaknar upp på jobbet och sticker till nästa. Jag har ingen bra kontakt till mina arbetskamrater, så ingen vet att jag fyller år. Och de är lika bra. Så i morgon kommer de bli en helt vanlig dag. Men jag slutar kl ett, så då ska jag hem och vänta på att mamma ska komma hem och ge mig smörgåstårta! :)
Något positivt iaf! :)
Skulle tycka att det var trevligt om jag hade fått vara ledig på min födelsdag och helgen. Så att jag hade kunnat hitta på något.. Men nej, tydligen inte. Det är liksom min sista födelsdag innan jag blir mamma. Och då ska jag jobba.
Nej usch, idag var vi deppiga.
Antar att det är alla dom här jävla hormonerna som ställer till det.

Idag skulle jag ha varit hos MVC och lämnat sista provet. Men jag orkade verkligen inte. Vaknade i morse och kände ingen kraft alls, allt bara hade runtit i från mig och sen kom illamåendet. Hoppas att det bara är tillfälligt så att det inte är knaset med njurarna som har börjat gett symtom.
Ska försöka hinna till MVC i morgon.

Nu ska jag gå och försöka sova. Känner mig trött. Så får jag sjunga till mig själv i morgon bitti. (:

Take Care.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Grattis gumman :) hoppas din dag blev lite bra iaf .. Tänker på dig !

2009-07-31 @ 15:49:12
URL: http://ulricad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0