ännu en natt på jobbet.

Jaha, så sitter man här igen, vid det underbara tidsfördrivet. Medan Niklas och alla andra i Våmhus är ute och festar och lever loppan!
Känner mig ibland som en gamal pensionär som stannar hemma i stället för att gå ut och roa sig! Men men, livets hårda skola?

Dagen har mest innehållt jobb och jobb. Slutade i morse på Solglimten och sen började jag på Rasmus kl 1. Har i alla fall lyckats klämt in ett möte med "chefen" på socialförvaltningen också, så nu är alla papper ordnade inför sommaren. SKÖNT! 
Fick ett tips av henne idag att jag skulle ringa en snubbe som tar hand om Selja Gruppbostad, för att dom saknar en som går "på rad" i sommar. Skulle vara skönt som fan att få en heltids tjänst, så jag lär väl ta mig i kragen och ringa honom efter helgen. Istället för att fara omkring som en blådåre över hela Mora för att man är vikarie överallt! Hoppas på det bästa! (:

Huset som jag ska sova i. inatt sägs de att de spökar i. Så jag är lite sådär lagom rädd, så jag tror att jag har varenda jävla lampa tänd + TV i full gång! Fy fan. Är nog fan lite mörkrädd av mig.

I morgon blir de återigen (hör och häpna) JOBB! Fast bara några timmar mitt på dagen. Sen ska jag hem och mysa med Niklas. Förhoppningsvis i alla fall, om inte han får för sig att han ska på crusingen i Mora. Eftersom att jag jobbar på söndag så blir det lugnt för mig i morgon i vilket fall som helst.

Jag har börjat tänka om när det handlar om lägenheten i Bäck. Jag vill verkligen flytta, och jag kan ju inte bo hemma hos Niklas som jag gör nu.. Går ju inte riktigt i längden.
Eftersom lägenheten i Våmhus "centrum" är osäkert, pga många sökande så funderar jag starkt på om jag inte ska ge Bäck lägenheten en chans i alla fall.
Får sova på saken! (:

Vill bara gratta Jimmy engång till för att han har tagit studenten i dag! Hoppas ni super lite för mig också! :)

TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: Niklas

ta lägenheten i bäck. mkt mer i Centrum i mitt syfte då det känns som att allt liksom händer här på heden anyway liksom.. men du, apropå ingenting, jag älskar dig mest i hela världen <3

2009-06-13 @ 04:18:09
Postat av: Anonym

nemen grattis din förta blogg:-)

vill du ha en länk från min blogg???

2009-06-15 @ 11:57:17
URL: http://nightis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0