äntligen.

Yes, nu är den igång.
Efter många om och men så valde jag iaf att börja blogga här på blogg.se. Designen är inte den bästa, eftersom jag valde en färdig mall. Men min goda vän Jimmy har lovat att hjälpa mig. Fast först så ska han få fira sin studnet vecka i lugn och ro! :)

Sitter just nu på jobbet (ett utav dom många), jobbar natt. Tiden går så jävla sakta så funderar på att gå och besöka sängen och kudden snart! Den här sängen ser dock inte lika skön ut som "min" och Niklas gör!
 I morgon är de möte med chefen och sedan drar jag vidare till de andra jobbet för att även där jobba natt! Jepp, kul liv jag har. Men de kommer att ordna upp sig när alla inskolningarna är klara hit och dit!

Ja, det här fick bli mitt allra först inlägg, varken intressant eller roligt. Men fick ju bara lov att prova och se hur allt funkar!
Återkommer i morgon.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Niklas

ja det var på tiden att du börjar ;)

2009-06-11 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0