lördagskväll

kvällen blev lugn iaf, som jag hade hoppats på! :)
Grabbarna gav upp funderingarna på att supa i dag igen pga det otroligt dåliga vädret. Tur för mig, för då slapp jag sitta hemma själv och dega en lärdags kväll.
Så efter att alla jobb var avklarade så blev jag hundvakt åt pappas "bäbis", så vi åkte upp till Niklas och lekte med Lappen. Fast det var  nog mer hon som lekte med Lappen än vad Lappen lekte med henne. Men hon fick iaf göra av med jävligt micket överskotts energi, så hon har sovit sedan dess nästan!
Jimmy, Jimmie och Niklas ville i alla fall åka in till Mora och kolla på crusingen. Rätt värdlöst.

Kvällen har vi tillbringat hemma hos Olle med honom och Emelie. Vi har töntat oss med The Sims 3. Haha, lite barnsligt kanske, men jävligt roligt! Så nu håller Våmhus på att bli som ett enda stort kolektiv!
Personerna är klara, så nu är återstår det bara att fixa i ordning det där jävla huset! Känns som om det kommer att ta evigheter. Men som tur är så har jag 4 natt pass till veckan så jag får väl tillbringa nätterna med att bygga hus! Haha.

Jaja, inte så händelserik dag. Fast så här kan lördagar också se ut! :)

Men nu ligger Niklas bredvid mig och det ser ut som om han försöker sova, så jag ska inte störa honom. Och jag skulle också behöva sova.

TAKE CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0