midsommar?

Ja, Trevlig midsommar på er folket.
Tråkigt att det ska behöva regna, nu när jag fören gångs skull är ledig. Det är surt. Men jag antar att vi måste göra det bästa av situationen. Det blir fest som fan i vilket fall som helst! :)

Var och kollade på lägenheten i går. Och helvete var den var stor. Har alltid trott att de var en tvåa, men de var ju för fan en trea! Kallhyran låg på ca 3800 i månaden, så jag funderar på om det kan bli för dyrt, och absolut helt onödigt för stort!

Men lägenheten var jättefin och ganska nyrenoverad. Så jag har inte gett upp hoppet än! :)

Men Niklas vill att jag/vi ska ta den, och han tror att vi ska klara av de ekonomiskt. Det tror jag också, i alla fall nu i sommar, eftersom att jag jobbar ca 150% och Niklas kommer också jobba en hel del! 


Så nu ska jag ta helgen på mig och fundera på hur vi ska göra! 


Men nu ska jag ta och sätta lite fart.


Take Care! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0