ny vecka, nya tag.

Idag kom äntligen min efterlängtade ledig dag! :)
Så idag har jag absolut inte gjort ett skit, men det har faktiskt varit jävligt skönt. Enda sen tisdags förra veckan har jag jobbat konstant, så jag tyckte faktiskt själv att jag var värd att bara slappa. 
Jag sov faktiskt enda till klockan var tolv, och sen låg jag kvar i sängen och drog mig i över säkert en timme! SKÖNT!

Det enda vettiga jag har gjort idag var att åka till Frida, (tjejen som jag är personlig assisten åt). För att bli bjuden på fika, och ge henne en hej då present. Hon flyttar nämligen om två veckor och blir en storstads tjej nere i Falun! 
Jag tycker att det ska bli jävligt trist för jag trivdes väldigt bra att jobba med henne. Men men, nu får man slava för Mora Kommun i stället! ;)

Måste bara avslöja, på torsdag så åker jag och kollar på lägenheten i Bäck! :D
Nu har jag bestämmt mig, JAG SKA TA DEN!! Och jag är lycklig, känner på mig att det kommer att bli jävligt bra! 

Måste bara berätta om gårdagen;
Efter jag slutade jobbet så var vi i väg och fiskade. Jag, Niklas, Jimmie, Daniel och Tomas. Dock så var fiskelyckan lika med noll, men Daniel lärde faktiskt mig att kasta med kastspö! Även fast de dåliga kasten var mer i antal än de bättre så tyckte jag att de gick jävligt bra emellan åt.
Men fisketuren var mysig med oboy, bullar, grilladkorv och öl för vissa! :)
Sen bar det i väg till Olle för att umgås med resten. Kvällen spårade dock ur för vissa genom att raka av sig både håret och ögonbrynen! Jag hoppas verkligen att ni har ångrat er nu dagen efter!
För att ni ska förstå vad jag snackar om kan ni kolla på O-Anders på bilddagboken. 

I morgon blir det först att gå på en förläsning mellan 8-16. Efter det är det jobb som gäller. Ska jobba natt igen på "Spökhuset"! Usch, fattar inte varför jag ska ta på mig nätter där. Men men, jag kommer väl i alla fall levand därifrån hopppas jag, mer eller mindre vettskrämd!

Nu blev det här jävligt långt! Så nu ska jag avsluta de här genom att säga; JAG LÄNGTAR TILL MIDSOMMAR!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0