after work.

Jobbet gick helt okej idag, fullt med folk, oväntat mycket. Så blev lite stress där ett tag när det inte fanns någon mat klar och jag skulle befinna mig på flera ställen samtidigt. Ibland skulle det inte sitta helt fel om man kunde klona sig eller något liknande!

Efter jobbet åkte jag och mamma och kollade på en lägenhet i Orsa, dock bara på utsidan. Hon ska gå till Orsa Bostäder i morgon och höra om vi kan får låna nyckeln så vi kan kika på hur den ser ut innuti också! :)

Hitills har kvällen bestått av mat och bakning. Både jag och älskling fick något ryck så vi ställde oss och bakade varsin grej. För Niklas del blev de äppelpaj óch jag gjorde kärleksmums! :) MUMS! Så nu väntar jag bara på att allt ska bli klart så jag får smaka! :D

I morgon är det en ny arbetsdag! Men sen är jag ledig! :) Resten av veckan består av ultraljud nr 2 och mvc besök! :)

Nu måste jag kolla in ugnen! :)

TAKE CARE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0