ännu ett nytt försök.

Det var ett tag sen. Men nu känner jag att det är dags ännu en gång att börja blogga. Kan inte hålla mig ifrån det längre, har blivit lite som en drog.

Ni flesta har säkert förståt varför jag slutade skriva, eller ni kanske iaf har anat.. Jag blev väldigt ledsen för vad dom skrev och tyckte, mer än vad jag har vågat erkänna för mig själv tror jag. Men nu har jag bestämmt mig för att inte bry mig lika mycket. Detta är mitt val och jag står för det, och jag VET att jag och Niklas kommer bli underbara föräldrar! That´s it!  
Och nu när jag har gått halvvägs så har jag massa annat att lägga tankarna på än andra folks åsikter, även fast det är svårt att låta bli att bli arg.
Men jag har pratat mycket med Lina, och hon har förklarat öga mot öga vad hon har menat, visst jag tycker väl fortfarande att hon kunde ha hållt käften helt (hahah, nu ska vi inte bli osams igen) men hon har fått sagt sitt, och visst jag förstår dig och dina tankar. (om man kan säga så?)
Jag vet att jag aldrig kommer bli av med folks åsikter. Ni får gärna ha dom, men håll dom för er själva!! :)

Just nu sitter jag på jobbet, så kan inte sitta vid datorn allt förlånge, ska  börja förbereda massa saker för dagens gäster. Men jag återkommer! Jag har ju så mycket att berätta för er!! Ååå, jag är så stolt! :) <3

:)


Kommentarer
Postat av: Lina Lindkvist

Hääärligt att du börjat skriva igen!! Men hörru! Du har ju faktiskt en stooor nyhet att dela med alla oss läsare? dom flesta vet säkert men inte alla :P och BILDER vill vi ha :P



Ja, jag kunde ha hållt käft. De håller jag faktiskt med om! Men ja, jag ville väl vara ärlig som vanligt... Men men :P Nu vet vi ju vart vi har varandra :)



KRAMIS

2009-10-08 @ 13:44:16
URL: http://carolinalindkvist.blogg.se/
Postat av: Eran lilla moster<3

Du ska absolut inte bry dig om vad andra säger!

Visst jag har vart lite dum men de vet vrf... å jag är inte glad på själv över de men jag har de jobbigt...

men nu e allt inte lika nere åå jag älskar dig å niklas å är jätte glad över få bli moster ^^

ni kommer få stå ut med mig mycket för eftersom inte annika kommer bo här å jag har alltid velat bli storasyster åå jag vill verkligen ha en bebis här hemma men nu har du och niklas räddat mig <33

å jag tackar er<33

å jag älskar er så himmlans mycket!!<3333

2009-10-08 @ 17:41:55
URL: http://linnmatsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit i vad alla andra tycker, du är ju iaf glad och många andra med så vf bry sig om sånna som bara tycker utan att veta nå.

och jag är skitglad att få bli MOSTER!



puss <3

2009-10-08 @ 21:01:44
URL: http://rebeccakans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0