back to work.

Yes, nu sitter jag här igen. I min ensamhet. Lonley.
Gaah, vill ha mer timmar på bowlingen!! MALIN MAJA, ge mig mera timmar! Var så trevligt i lördags med arbetskamrater, man har någon att prata med tillochmed! :O Chockande hur trevligt det kan vara! :)

Och sen Våmhus på de sen, eller vänta BÄCK! Ännu värre! Börjar seriöst prata med mig själv snart.. 
Har satt intresseanmälan på lägenheter i både Mora och Orsa igår. Hoppas hoppas! :) Komma tillbaka till civilisationen. GÖTT! Speciellt när jag blir mammaledig och ska vara hemma hela dagarna, då är det skönt att vara lite närmare affärer och dylikt. 
Mamma blev glad när jag berättade om Orsa, känns skönt att kunna få hennes stöd sen när den lilla kommer. Bara de att hon kan komma över någon timme och gå ut och gå med "krabaten" känns guldvärt! :) Så nu är det bara att hålla tummarna..

Tog egen bil idag så att jag ska kunna ta mig hem fort! :) Vill hem, och jag stänger ju om två timmar så de känns skönt som fan.

Ikväll blir det lugna gatan, förhoppningsvis. Ska upp och jobba i morgon bitti igen! BLÄ! Men pengar är pengar. Och de är man ju tyvärr beroende av!

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0