DET BLIR EN POJK!

JAJAMENSAN! DET BLIR EN POJK, EN GOSSE, EN KILLE! OCH VET NI VAD? JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE!!!

Var på ultraljud nr 2 idag, denna gång låg han stillare än förra gången. Allt såg perfekt ut, allt fungerade som de skulle. Hjärtat pumpade och han växte fin fint! UNDERBART! Och man såg konjturer av allt, näsa, mun, fingrar..

Sen frågade jag bara av ren nyfikenhet om hon hade möjlighet att se vilket kön bebisen hade, så hon sa att hon skulle göra ett försök. Och den låg perfekt!! Så hon såg en liten snopp. Och sa direkt att det är en pojk, och de var hon helt säker på, nästan. Vill väl försäkra om att de kan bli en tjej. Men hon sa 99% säkert. Tänk att jag har haft rätt enda från början, att det var de jag trodde! :) Känns så verkligt nu.
Så nu har vi kommit till det största problemet som vi inte skulle hamna i om det blev en flicka, NAMN!! Vi har några namnförslag redan visst. Men Antingen kommer vi inte överrens eller så känns de inte helt rätt. Tjejnamn var vi redan överens om, både tilltals namnet och andranamnen. Men nu! HJÄLP!!

Både jag och barnmorskan hade fel, kommer inte bli något februaribarn iaf, planerad nu runt den 9-10 mars.
"-Så blir det när man slarvar med p-piller så att mensen blir oregelbunden, då vet man inte riktigt vad man ska utgå ifrån", som barnmorskan sa.
"-Men dock så kan den ju komma lika gärna två veckor före som efter"

Så kanske, kanske blir det ett februaribarn iaf. Men mig spelar det ingen roll. För jag är lycklig ändå! HAN får helt enkelt komma när HAN känner sig redo, för jag känner mig iaf redo! :)

Men kära läsare, hjälp mig med pojknamn! SNÄLLA!

MASSOR AV FÖRSLAG VILL JAG HA!

Take Care.

NIKLAS, jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: hanna

Alvin, Teo, Elvin, Levi, Alfons, Albin, ? =)

2009-10-20 @ 14:29:32
URL: http://baraenhannna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Melvin, emil, andreas, charlie, leo, lego, laban, Melker?

2009-10-20 @ 14:34:29
Postat av: Lisa

Melker! Lycka till :)

2009-10-20 @ 16:27:33
URL: http://lillalisailondon.blogg.se/
Postat av: Ulla

Filip, Theodor, Lukas..... Valda med omsorg!

2009-10-20 @ 18:55:03
Postat av: amanda

alvin ska min blivande son heta, det är ett superfint namn tycker jag!

och välj inget vanligt som tex kristoffer, thomas, mattias, erik eller nåt sånt. etttips (y)



kolla i almanackan efter unika/ovanliga namn! :D

<3

2009-10-20 @ 20:31:22
URL: http://avikner.blogg.se/
Postat av: Hanna J

Du ska få ett namn som jag bestämde mig för redan för flera år sedan. William. Det vackraste pojk/killnamnet ever! Dessutom blir det ett sånt fint smeknamn när man kan kolla honom för Wille :)

2009-10-21 @ 11:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0