ledighet

Måste börja med att säga att lördagskvällen gick skit bra! Kände mig som hemma redan efter några serverad öl. Och sen rullade det på.
Märkte inte ens vilket lag det var som vann fotbollen. Vadå? Hörde att folket skrek till två ggr, ingen aning som varför. Men alla var lika glada efter matchen som före. Tyckte jag iaf?
Men efter mer än tolvtimmars jobb på en dag så var sängen VÄLDIGT efterlängtad. Fötterna som har börjat svullnat (pga graviditeten) och ryggen som värkte gjorde det inte lättare för mig att jobba den sista timmen. Men skoj som fan var det att komma tillbaka! :)

Igår var jag helt ledig, skönt! Fick sova enda till kl var 11, och som ett kors i taket så hade inte Ellie väckt oss tidigare heller. Våran lilla livsnjutare <3
Hon sov så fint på mina fötter längst ner i fotändan, på ryggen med alla fyra ben rakt upp i vädret! Gosefisen.
Sen som på en beställning kom My med Helmersmat som frukost. Sen var de dags för Mysteriet på Greveholm maraton, :D Så jag My, Jimmy och Niklas satt och nörda oss framför tv ett par timmar innan det var dags att färga Mysans hår.
Pga den gamla julkalendern så blev vi så otroligt sugna på Lussebullar (iaf jag och My). Så vi stack i väg på en tripp för att köpa saffran och andra tillbehörigheter. Så resultatet ligger inne i köket, massa Lussebullar som ska ätas! :D

I eftermiddag blir det att ta en tripp till Sandra för att hämta våran barnvagn! :) Snyggingen!

Men nu behövs lägenheten städas och tvättkorgen behövs bli lite tommare. Men först ska jag göra i ordning frukost, för krabaten innuti skriker efter mat! :)

TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0