lördag.

Lördag, och sista lediga dagen innan jag börjar jobba igen. UHA!
Känns som om jag skulle kunna ligga kvar i sängen hela dagen och ha ångest för att jag ska upp tidigt i morgon bitti! Det värsta med att jobba är verkligen att behöva pina sig upp tidigt på morgonen! Jag klara verkligen inte av det..
Så idag så ska jag väl inte göra så värst mycket förutom att ha ångest! :/

Jag satt och kolla på idol igår, men somnade innan jag hann se vem som åkte ur, vem vem vem?!
Måste nog luska vidare i det. Typiskt mig att somna under den låååånga pausen.

Jag har verkligen julfrossa nu, appropå inget alls. Vill att det ska bli första advent NU!  Så att man får ta fram adventsstjärnorna och ljusstakarna, och sen ska det naturligtvis vara massor utav snö ute. ÅH VAD JAG LÄNGTAR! Hela stämmningen runt hela julen är så magisk.
Nej, varför ska det bara vara jul en gång om året?!

Nu börjar lillkillen skrika efter mat, så dags att kliva upp och göra mig frukost. (:

Ha en bra lördag allihopa.

Take Care


Kommentarer
Postat av: Lina

JULEN ÄR BÄST :D Finns inget bättre än när man får slänga upp ljusslingor ute och ljusstakar och stjärnor och en MASSA ljus inne :D och vakna på morgonen och titta ut på en vit gård :) Helt underbart!!! Vi får åka och shoppa julklappar sen :D

2009-10-24 @ 13:32:58
URL: http://carolinalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0