tidsfördriv

Ja nu sitter jag återigen vid det kära tidsfördrivet! Tack och lov för datorer ibland säger jag.

Sitter upp i Flottikoski och jobbar, eller ja. Har haft tre kaffegäster idag, weei! ;D
Så har hunnit med att koka en ny sås, skura golven och storstädat toaletterna! Finns fan inget mer att göra, bara vänta på stängningen kl fyra! ticktack.
Hade då tänkt att ta helg och vara ledig i tre dagar, men då hörde dom från bowlingen av sig och frågade om jag inte kunde hoppa in några timmar ikväll i baren, (dom skulle tydligen visa någon fotbollsmatch på storbilds tvN, är inte så jävla insatt i det där).
Kunde ju såklart inte tacka nej, jobb är ju jobb och det betyder pengar.
Är dock lite nervös, länge sen jag jobbade i baren, eller ja, i sommras senast. Men känner mig lite ringrostig. Dock har inte jobbat på bowlingen på 1,5 år tror jag.
Fast jag hoppas på det bästa och tror det sitter i ryggmärgen, så ska nog snabbt komma in i det. Har väl dock glömt bort lite drinkar på kupen, men får väl använda mig av någon fusklapp (aa) hihi.
Så det var tur att jag tog egen bil upp till "landet ingenstans"(=Noppi) idag, så att jag hinner hem och duscha av mig flottet och byta om. Börjar jobba på bowlingen runt sju eller så snabbt jag kunde komma rättare sagt! :)

Men i morgon är det sovmorgon som gäller! EFTERLÄNGTAD!

Så önska mig lycka till och att jag kommer känna mig som hemma i baren som jag alltid har gjort förut! :)

Nu ska jag ta och leta reda på något som behövs diskas eller städas! Just ja, jag har tre kaffekoppar att köra in i diskmaskin! WEEEI!

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0