tråkig ledigdag.

Idag är jag HELT ledig utan några krav eller övriga sysslor.
MEN lägenheten behövs städas! IGEN. Och tvätten behövs vikas. 
Att ha en valp är fan så mycket värre än en bebis.
Så när jag får orken ska jag göra ett ryck och sätta igång med städningen.. BLÄ!

Men först ska jag iväg och träna Ellie med Lina, se om hon är duktig på att spåra eller inte. Spännande. Hon behöver bli av med lite energi, verkligen. Bara sattyg hela tiden när hon är på detta humör!

Igår så var jag på ett besök hos barnmorskan! Fick lyssna på lillkillens hjärta! Det var verkligen urhäftigt! dunk dunkdunk..

Amanda lyckades fixa sitt körkort igår! STORA GRTTIS TILL HENNE!
Så fick åka med henne in till mora igår när vi skulle luncha och fixa korten från ultraljudet. Så när finns dessa kort på riktigt fotopapper så att de inte bleknas! :) Lika bra att börja klistra in bilderna i fotoalbumet snart! :)

Och sen har Lina kommit på ett namn åt oss, och kors i taket! VI ÄR ÖVERENS, vi tycker om det båda två!
ELTON!

Jag hoppas att vi inte hinner ångra oss eller byta, för jag älskar verkligen det här namnet! Och ska inte låta andra övertala mig om att det inte är fint eller så vidare.

Men nu har "monstret" dragit ut toapapper enda till köket så nu ser det verkligen ut som en svinstia här!

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0